1. Как да взема правилния размер на матрака и подматрачната рамка?
- Ако имате стар матрак и го подменяте с нов, го премахнете от леглото и премерете освободения отвор в ширина и в дължина.
- Ако имате легло, но никога не сте имали матрак, премерете отвора на леглото, в който трябва да бъдат поставени матракът и подматрачната рамка.
- Ако имате легло тип Приста, за еднолицев матрак е необходимо да измерите дървената рамка на стария Ви матрак в двете посоки.
- Ако все още не сте сглобили новото си легло, проверете в упътването .Там пише за какъв размер матрак и рамка е то.
ВАЖНО!
Никога не взимайте размери на старите ползвани матраци. Често, в следствие на употребата им, размерите им се променят и дават грешна информация.
2. Какви са начините за плащане?
- Може да заплатите:
- в брой;
- с дебитна или кредитна карта;
- по банков път.
3. Колко време отнема доставката?
- При наличност на избрания от Вас продукт доставката отнема до 5 работни дни. Ако продуктът не е наличен, ще се свържем с Вас за да уточним конкретна дата за доставка.
4. Мога ли да поръчам матрак с нестандартни размери?
- Да, повечето представени модели могат да бъдат произведени в нужните Ви размери
5. Каква е разликата между еднолицев и двулицев матрак?
- Еднолицевият матрак има вградена в него дървена рамка и за неговото ползване не е необходима подматрачна рамка.
- Двулицевият матрак може да се обръща периодично и да се ползват и двете му страни за спане.
За ползването на двулицев матрак е необходима подматрачна рамка или твърда основа.
6. Мога ли да върна закупен от Вас матрак?
- Според Закона за защита на потребителя (ЗЗП), всеки потребител има право да върне закупен продукт в рамките на 14 дни, като транспортните разходи са за сметка на клиента.
Условия за връщане замяна на продукт:
- Изпратете реална снимка на продукта на borsamladost@matraci.info
- Документ за покупка, в т.ч. клиентска поръчка, касова бележка и/или квитанция за пощенски паричен превод, който сте получили от куриера при доставката.
- Гаранционна карта
- Стока, без следи от употреба
- Запазена оригинална опаковка
7. Къде има мостри на продуктите, които мога да видя и пробвам?
- Натиснете тук, за да видите нашите Търговски обекти.
8. Как да направя рекламация на закупен от Вас продукт?
Изпратете следната информация на borsamladost@matraci.info
- Снимки на продукта.
- Документ за покупка, в т.ч. клиентска поръчка, касова бележка и/или квитанция за пощенски паричен превод, който сте получили от куриера при доставката;
- Гаранционна карта.
9. Издавате ли фактура?
- Да, след като направите поръчка, с Вас ще се свърже оператор за потвърждение на поръчката и за да получи данните за издаване на фактура.