1. Как да взема правилния размер на матрака и подматрачната рамка?

- Ако имате стар матрак и го подменяте с нов, го премахнете от леглото и премерете освободения отвор в ширина и в дължина.

- Ако имате легло, но никога не сте имали матрак, премерете отвора на леглото, в който трябва да бъдат поставени матракът и подматрачната рамка.

- Ако имате легло тип Приста, за еднолицев матрак е необходимо да измерите дървената рамка на стария Ви матрак в двете посоки.

- Ако все още не сте сглобили новото си легло, проверете в упътването .Там пише за какъв размер матрак и рамка е то.

ВАЖНО!

Никога не взимайте размери на старите ползвани матраци. Често, в следствие на употребата им, размерите им се променят и дават грешна информация.

2. Какви са начините за плащане?

- Може да заплатите:

- в брой;

- с дебитна или кредитна карта;

- по банков път.


 

3. Колко време отнема доставката?

- При наличност на избрания от Вас продукт доставката отнема до 5 работни дни. Ако продуктът не е наличен, ще се свържем с Вас за да уточним конкретна дата за доставка.


 

4. Мога ли да поръчам матрак с нестандартни размери?

- Да, повечето представени модели могат да бъдат произведени в нужните Ви размери

5. Каква е разликата между еднолицев и двулицев матрак?

- Еднолицевият матрак има вградена в него дървена рамка и за неговото ползване не е необходима подматрачна рамка.

- Двулицевият матрак може да се обръща периодично и да се ползват и двете му страни за спане.

За ползването на двулицев матрак е необходима подматрачна рамка или твърда основа.


 

6. Мога ли да върна закупен от Вас матрак?

- Според Закона за защита на потребителя (ЗЗП), всеки потребител има право да върне закупен продукт в рамките на 14 дни, като транспортните разходи са за сметка на клиента.

Условия за връщане замяна на продукт:

- Изпратете реална снимка на продукта на borsamladost@matraci.info

- Документ за покупка, в т.ч. клиентска поръчка, касова бележка и/или квитанция за пощенски паричен превод, който сте получили от куриера при доставката.

- Гаранционна карта

- Стока, без следи от употреба

- Запазена оригинална опаковка

7. Къде има мостри на продуктите, които мога да видя и пробвам?

- Натиснете тук, за да видите нашите Търговски обекти.


 

8. Как да направя рекламация на закупен от Вас продукт?

Изпратете следната информация на borsamladost@matraci.info


 

- Снимки на продукта.

- Документ за покупка, в т.ч. клиентска поръчка, касова бележка и/или квитанция за пощенски паричен превод, който сте получили от куриера при доставката;

- Гаранционна карта.


 

9. Издавате ли фактура?

- Да, след като направите поръчка, с Вас ще се свърже оператор за потвърждение на поръчката и за да получи данните за издаване на фактура.


 


 

To top

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Или Reset password