1. Как да взема правилния размер на матрака и подматрачната рамка?

- Ако имате стар матрак и го подменяте с нов, го премахнете от леглото и премерете освободения отвор в ширина и в дължина.

- Ако имате легло, но никога не сте имали матрак, премерете отвора на леглото, в който трябва да бъдат поставени матракът и подматрачната рамка.

- Ако имате легло тип Приста, за еднолицев матрак е необходимо да измерите дървената рамка на стария Ви матрак в двете посоки.

- Ако все още не сте сглобили новото си легло, проверете в упътването .Там пише за какъв размер матрак и рамка е то.

ВАЖНО!

Никога не взимайте размери на старите ползвани матраци. Често, в следствие на употребата им, размерите им се променят и дават грешна информация.

2. Какви са начините за плащане?

- Може да заплатите:

- в брой;

- с дебитна или кредитна карта;

- по банков път.


 

3. Колко време отнема доставката?

- При наличност на избрания от Вас продукт доставката отнема до 5 работни дни. Ако продуктът не е наличен, ще се свържем с Вас за да уточним конкретна дата за доставка.


 

4. Мога ли да поръчам матрак с нестандартни размери?

- Да, повечето представени модели могат да бъдат произведени в нужните Ви размери

5. Каква е разликата между еднолицев и двулицев матрак?

- Еднолицевият матрак има вградена в него дървена рамка и за неговото ползване не е необходима подматрачна рамка.

- Двулицевият матрак може да се обръща периодично и да се ползват и двете му страни за спане.

За ползването на двулицев матрак е необходима подматрачна рамка или твърда основа.


 

6. Мога ли да върна закупен от Вас матрак?

- Според Закона за защита на потребителя (ЗЗП), всеки потребител има право да върне закупен продукт в рамките на 14 дни, като транспортните разходи са за сметка на клиента.

Условия за връщане замяна на продукт:

- Изпратете реална снимка на продукта на borsamladost@matraci.info

- Документ за покупка, в т.ч. клиентска поръчка, касова бележка и/или квитанция за пощенски паричен превод, който сте получили от куриера при доставката.

- Гаранционна карта

- Стока, без следи от употреба

- Запазена оригинална опаковка

7. Къде има мостри на продуктите, които мога да видя и пробвам?

- Натиснете тук, за да видите нашите Търговски обекти.


 

8. Как да направя рекламация на закупен от Вас продукт?

Изпратете следната информация на borsamladost@matraci.info


 

- Снимки на продукта.

- Документ за покупка, в т.ч. клиентска поръчка, касова бележка и/или квитанция за пощенски паричен превод, който сте получили от куриера при доставката;

- Гаранционна карта.


 

9. Издавате ли фактура?

- Да, след като направите поръчка, с Вас ще се свърже оператор за потвърждение на поръчката и за да получи данните за издаване на фактура.


 


 

To top

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Или Reset password
KENTANGBET Jagungbet Kentangwin Kentangbet slot Livescore toto 4d slot thailand